Monday, April 26, 2010

Θέλω να (μ')ερωτευτώ





Είπα:
"Θέλω να ερωτευτώ... εσένα; Ποιος είσαι;
Σκάβω στα αναχώματα του παρελθόντος να βρω όλες μου τις πληγές, όλα μου τα σφάλματα και τα εκθέτω μπροστά σας σε γυάλινη βιτρίνα. Αυτά είμαι, αυτά πρέπει να βλέπετε για να με ερωτευτείτε. Όλο μου το είναι σε κοινή θέα με εμπόδιο ένα αόρατο τείχος γιατί ποτέ δεν πρέπει να το αγγίζετε αν θέλω να μου ανήκετε. Τα πάθη και τα λάθη μου, ο πιο σκοτεινός μου εαυτός θέλω να προκαλεί τη σαγήνη, όχι η θνητή μου αγιότητα. Αυτός που θα καταφέρει τυφλά και με πείσμα να πέσει μέσα στα βάθη μου θα ξέρω πως πραγματικά κατοικεί εντός μου. Εκεί θα τρέφεται από ομφάλιο λώρο ώστε να γεννηθεί σαν άνθρωπος δικός μου, σαν κάποιος που θα μου μοιάζει. Δεν επιθυμώ να είμαι μόνος μαζί με κάποιον άλλο, ή με κάποιον που είναι μόνος του δίπλα μου. Αυτό που θα μας δένει να 'ναι η μόνη λύση, η μόνη αγχόνη του έρωτά μας."



Dali's love for Gala, exploded then; he realized numerous extravagancies to capture her attention; such as waxing his armpit and dying it blue, applying goat excrements upon himself and wearing a red geranium on his head.




Και μου απάντησα:
"Μήπως δεν ψάχνεις τίποτα άλλο πέρα από τον ίδιο σου τον εαυτό;"

No comments:

Post a Comment